the pain i feel is because of you

Nu tänkte jag snart ta och sova, man kanske ska slå på en film och somna till? Jag är faktiskt trött fast jag fick sova idag. Jag har lite ont i huvet, bara så där små ont vilket jag tycker är hemskt. Men det går nog över bara jag få somna och slappna av.
Igår hände ingenting, jag jobbade delad tur. Ja just de sen var jag hos Eva efter jag slutat klockan halv 9. Gud vad det var länge sedan och vad skönt det var att få prata och diskutera med henne igen.
På lördag åker mamma och syster iväg till Norrtälje så jag blir ensam. Hund och husvakt :) På lördagen kommer det väl lite folk till mig, och vi ska ha det gött!
Nu ska jag lägga mig och slappna av lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0