Stand up and fight

Idag sov jag mycket länge, fan jag som ska upp och jobba imorgon. Hur ska jag kunna somna i kväll? Känns rätt drygt att jobba måndag till måndag och vara ledig en enda dag :( Men det är bara att ta sig igenom den veckan.
Jag har känt mig rätt less på små saker en tid här. Less på livsstilen och faktiskt less på vissa människor. Men nog om det, den här helgen har jag haft det jätte roligt faktiskt. Det är sjukt kul att få umgås med andra människor. Jag har fått lite mer glädje faktiskt efter denna helg! Tack alla.
Jag tycker bara att jag själv kanske inte ska vara så tillgänglig hela tiden. Det är något jag ska ändra på för mitt eget bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0