stand up and fight

Nu har jag nästan nyss slutat, skönt. Jobbade med Zahra ikväll.
Idag började jag städa mitt rum, men tänkte att jag skulle göra klart det ikväll. Men jag orkar fasen inte städa klart :p Jag får göra det imorgon fast jag har rätt mycket att göra då med.
Först jobbar jag till halv 5, då ska man hem och duscha. Sen ska jag plus familjen ut och äta med Eva :) Efter det blir det kalas, för lill snutten Eliaz fyller 1 år. Sinnes sjukt så fort det har gått.
Sen är det lördag och då jobbar jag till 1, sen vill man ju vila sig en stund. Sen ska jag och Zahra äta middag tillsammans jag vet inte om vi blir nå fler. Men sen blire lite ferre då :)
Så vet inte när man ska hinna städa klart riktigt men någon tid finner man!
Nu ska jag fika sen lägga mig och läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0