Mittlandia

Nu är det måndag och det betyder att mina 12 dagar av jobb har börjat. Jag är visserligen ledig 2 dagar av dessa 12. Men det känns rätt drygt ändå kan jag konstatera.
I helgen var jag i Ånge, hade det väldigt roligt och trevligt. Vi kom dit rätt sent, när vi kom fram så tog vi och käkade. Sen vare bara att börja :)
Hade en rolig kväll på mittlandia, även fast vi var utanför mest hela tiden. Men hemvägen var inte alls lika rolig, långt att gå och inte nog med det utan det var bara uppför. Inte något ljug heller, Chiken bodde nog längst upp man skulle kunna komma. När vi väl kom fram så var sängen väldigt lockande och skön.
Åkte hem igår vid 3-4 tiden.
Nu om 3 timmar är det dags för jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0