Long time ..

Jag har ingen tid för att blogga. Jag har ingen lust med det heller.
Jag mår iallafall som jag förtjänar idag, är inte så pigg heller. Måste hjäpla mamma att duka och sån skit för vi ska ha middag här ikväll..
I övrigt så mår jag väl bra, jobbigt att klaga. Jag jobbar och tjänar pengar, jag håller på med körkortet i ett segt tempo. Har varit i Uppsala och haft det bra!
På måndag flyttar Krille, det känns så otroligt tungt. Vem ska man då vara med. Nä det är trist att han ska flytta, då är det bara att kämpa sig igenom de här halvåret sen flyttar man. Finns ju inget här å leva för.
Nu ska jag duka kanske borde göra sig lite fräshhhhigare också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0