can i smile

Jaha nu var det några dagar sedan jag hade tid att skriva nått.
Har jobbat rätt mycket nu men nu är jag ledig i 2 dagar, ska bli som en dröm. Helgen har bestått av jobb, och lite drickning med goa människor. Hade det riktigt trevligt.
Det är sjukt underbart att umgås med sånna glada och possitiva människor. Man blir glad av de människorna.
Igår när jag slutade jobba halv 9 så gick jag och Zahra ut på en promenad. Jätte trevligt, och jätte bra att få tömma hjärtat lite!

Nu sitter jag hos mormor, blev bjuden på middag idag när mamma är borta, kyckling, ris, fetaost, lök och massa annat gott! Tacktack. Ska även hit imorgon och käka med, då blire kams. Mummsigt. Momma hade plockat hallon ihår också, så hon sparade framme åt mig tills idag. Och gud så gott det var med hallon och mjölk :)

Ingenting värt att klaga på i nu läget, jag har puttat det åt sidan och ska inte anstränga mig mer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0