44

Hallå på er.
Igår sov jag och Jennifer hos Ronja, haha. Vi sprang runt på stan först och Ronja testade balklänningar. Första gången jag ha sett tjejen i klänning :) Men fint var det. Sen gick vi hem hit och hämtade packning, sen ner på stan igen. Mötte upp Jennifer, handlade. Åkte till Ronja och började laga mat. Vi åt fläskfilé och potatisklyftor :) Ingen dålig middag hos oss inte.
Vi for och tittade på fotboll också, men de va dock inte så roligt :p
Jag hade iallafall otroligt trevligt tjejer, skön kombination :) Fast jag tror inte så många andra skulle uppskatta att vara med oss tillsammans. Nått går fel :p haha.
Jag var ju ledig idag, jaha. Jag och Ronja gick på skolan till 12.45 när hon började. Så skulle jag hämta papper till provet imorgon, jo men i skåpet hade jag inga papper. Då tänkte jag - dom är väl hemma då. Gick och solade, kom hem och började titta efter papperna. Ne de finns inte här heller "/ Jag vet inte om jag varit så slarvig och tappat bort dom eller om jag varit så dum att ta med papperna på Hammarn. Ja de är ju bara jag själv de blir jobbigt för imorgon.
Har laddat ner lite musik, alltid lika roligt att hitta nya låtar. Har hittat en blogg som tipsar om musik, och ja många bra låtar hittar jag. Ska leta lite mera nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0