43

Nu sitter jag och pratar med Malin. Har duschat och druckit varm oboy också :) Inte ofta man gör varm oboy och varför egentligen? Det är ju inte ett dugg jobbigt. Skolan gick bra, hade psykologi och en kurator kom och berättade om de jobbet osv. Sen åt jag och Ronja, sen gjorde jag klart nationella muntliga som jag ska göra imorgon.
Kom hem har inte alls gjort nå mycket, pluggade islam en stund sen blev jag så trött så ögonlocken åkte igen :p Men sov bara en halv timme. Sen pratade jag med Eva, sen mamma och nu Malin.
Nu har jag hållt på med de här inlägget i en timme, hade saker jag tänkte jag skulle skriva. Men det kommer jag inte längre ihåg :p Malin har pratar bort allt vett jag hade tror jag.
En sak tycker jag iallafall är komiskt, nu är det inte jag som är i den sitsen. Nu är det andra tjejer som faller för charmen. Och säger att de här brudarna är fjortis och ja allting. När jag vet mycket mer an vad alla tror. Mer än vad han tror, mer än vad dom tror. Och jag är inte känslomässigt berörd längre heller. Rätt skön känsla.
Imorgon ska jag hänga med Ronja, blir riktigt mycket hang! :) Ska plugga på alla dessa prov nu, religion och samhälls prov imorgon + nationella. Härlig dag, right? Sen prov på torsdag med, men sen hoppas jag att de lugnar ner sig lite så man hinner titta på alla andra uppgifter som ska vara klara innan betygen sätts. Skrämmande tanke, även att jag skulle tagit studenten förra året, då lipade jag över att jag inte gjorde det. Nu börjar jag snart lipa för att jag ska göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0