41

Jahapp, har varit en lättsam dag idag. Vi började klockan 08.15 och hade lektion i 20 minuter. Sen rast till halv 10. Då vi skulle släcka en docka, ja ni vet sån där brand övning. Jag tänkte inte släcka nån docka eftersom jag gjort det så himmla många gånger och jag gillar inte att göra sånna saker. Men dock-fan bara brann och ingen gick fram. Så vad gjorde man inte, så jag svalde allting och gjorde de som skulle göras. :P Sen fick vi lunch vid 10. Träffade mamma vid 11 och vi åt på kina. Jätte gott.
Sen tillbaka på skolan och slutade vid 13.45 :) Då gick vi ner på staden, jag och Matilda köpte skor, yiihoo :D Gick runt med mamma tills hennes buss gick sen solade jag. Inte så farlig dag måste jag säga. Men känns konstigt att vara här på en torsdag dock. Men nationella imorgon sen fär ma hem ;)
Nu har jag fixat en baldejt, och det blir ingen mindre än Malin :) Tijan kunde ju inte eller var inte helt säker på om han kunde och det var jätte synd. Så frågade jag kusinerna Patrik och Robin men de ville icke gå på nån bal. Nehe, tråkigt för mig då tänkte jag. Men så kommer min räddare i nöden på en vit häst och visslade nedanför mitt fönster. Nerå, inte riktigt så va. Jag frågade hon tyckte de lät kul men dyrt :) Men de ska vi väl ändå klara av?
Nu har jag nyss duschat, tänkte ta och skugga igenom häftet en gång till inför imorgon. Sen blir de nog till att sova.
Ha en bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0