38

Jag slutar aldrig att bli brydd alltså. Men varför ska jag bry mig? Va, jag är bara dum och löjlig. Men nu tror jag att jag fått en ännu starkare syn på situationen. Och det är nog många som hurrar för den i min omgivning. I helgen var det inte alls bra, men nu känns det klart. Jag är färdig och jag ska börja ta dagarna som de kommer och börja mitt nya liv. :D Jag lämnar dig och oss bakom min, med blicken fokuserad framåt.
Nu har jag fått lättat på det, så skönt. Och nu är det bara att invänta och se hur det blir med det andra. Jag kan inte säga nå mer än så, de som betyder och står mig nära vet!
50-dagars, snygga brudar or WHAT? ;) Jag, Emilie och Emma <3
Emilie, Matilda och Emma :) Bara Emma som fokuserar på kortet ;)
Fick mata varandra i onsdags på skolan ;P Helknäppt var det att bli matad. Emma och Matilda, sköna tjejor!
Ännu en snygg matningsbild på Emma och mig :P
Sötaste valparna <3 Saras mästerverk!
Krille i Evas snygga läsbrillor :D haha <3
Finaste pojken Eliaz så klart! <3
Nu när ni ändå läser, kan ni väl ge mig nå bra låt-tips? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0