37

Svar till Emma: Ja roligare vare hos dig, krogen är aldrig speciellt rolig. Speciellt inte när det är sånna dagar så det är jätte trångt. :)
Idag var det en väldigt kort dag, men väldigt trött var jag imose. Tur Malin har börjat fått in rutinerna att ringa mig på tisdagar och torsdagar. Men imorse ville jag inte, men jag gjorde det självklart ändå :p
Har rätt mycket att göra de här veckorna, på torsdag skulle vi ha nå prov? På fredag är det nationella i svenska B. På tisdag nästa vecka muntliga nationella i svenska B och ett test på samhälle. Suuck. Men det får funka det med.
Har hunnit sovit en sväng också, sjukt skönt var då det! Men tror bara att jag blev tröttare.
Jag borde faktiskt göra nått nyttigare nu, men jag har absolut inte lusten. Då går det ju inte att göra nått.
Nu är det nog bestämt att jag kommer gå med Tijan på balen :) Jätte roligt ska det bli, och snyggast kommer vi vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0