36

Jag vet inte riktigt hur jag ska börja skriva. Kanske börja med 50-dagars?
Det var iallafall jätte roligt, var ute i Ope hos Emma först. Snälla kusin Robin skjutsade mig och Emelie dit! Tack så mycket. Sen när vi skulle in till stan så kom jag bara på mer och mer saker som inte var bra. Kan berätta hur färden gick till. Vi hade åkt i kanske 2 minuter så säger jag - Helvete.. Dom andra frågar vad det är. Jag svarar - min plånbok är hemma och jag har alla pengar och kort där. Jahapp, tänkte jag det hade kunnat varit värre. Eftersom vi fick bil skjuts så kunde vi ju köra förbi mig. Vi åker i ca 2 min till sen jag igen - Helvete.. Och dom andra - vad är det nu då? Jag svarar - Jag har glömt mobilen hos dig Emma. Men den for vi inte tillbaka för att hämta. Sen efter 1 minut till så kommer - Helvete igen från mig. Och de andra - men ge dig, vad är det nu? Jag svarar- Jag kommer ju inte kunna ta mig upp imorron när jag inte har telefonen. Emma svarar - Du får sova hos mig då. Ja och så blev det. På krogen hade jag rätt roligt, träffade mina gammla grabbar :) Dansade och trängdes runt. När vi väl skulle åka hem så utbrister jag igen - Helvete.. Och Emma - men vad äre nu? Jag svarar - jag har ju inga andra förbaskade skor med mig. Kul att gå i klack skor en bakisdag på skolan!
Men det fick fungera.
Åkte hem till Hammarn efter skolan på torsdagen. Kom hem 17, åt och la mig. Somnade runt 18 och sov till 22.30. Då gick jag upp och borstade tänderna och gick på toa. Sen somnade jag lika fort igen och sov till 10 på fredagmorgon.
Men i övrigt har helgen varit piss! Jag har inte alls mått så jätte bra. Vet inte riktigt vad det suttit i. Men det var iallafall en depp helg. Sen på Söndagen vaknar jag halv 7 på morgonen och hade fått sms av Eva klockan 5 på morgonen. Och då stod det - Sara är död. Jag svarade efter jag fattat att jag inte drömde och Eva ringde upp :( Vi pratade till 7. Sen somnade jag om vid 8. Vaknade igen av att hon ringer vid 10 nån gång. Och frågar om hon fick låna mammas bil. Då skyndade jag mig upp så jag var klar tills hon kom. Sen följde jag med Eva och hämtade getmöljk till valparna. For hem till henne och sen hjälptes vi åt att mata de små små underbart söta valparna. Så det vart en heldag hos Eva! Är jätte glad för att kunna hjälpa till. Hjälpa en som alltid hjälper mig!
Men det är hemskt, att Sara fått lämnat oss. Hon som var så snäll, söt och så ja hon var verkligen Sara! <3. Men nu sover du gott i hund-himmelen. Kan inte skriva nå mer om det för då kommer tårarna, har knappt fattat det än heller. Usch, ta bort!
Nu kan jag inte skriva nå mera. Återkommer imorgon!

Kommentarer
Postat av: Emma Göransson

De var en rolig kväll. men krogen kunde vi ha skite i tycker ja. mycket roliga hos oss ju =)



Men stackars vovven då :( huvva!

2010-04-20 @ 16:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0