33

Imorse var jag trött jätte trött. Så på nått konstigt sätt försov jag mig. Hehe. Men det gick rätt bra ändå, hade inte missat så mycket på första lektionen och till andra var jag där.
Skoldagen idag har gått bra, inte gjort så mycket alls faktiskt nu när jag tänker efter :p Vi fick lyssna på en munk, och när han började sjunga så höll jag på att dö av garv. Och då hade han redan stört sig på oss i den bakre raden. Men det var faktiskt inte så intressant. Hade han pratar högt och tydligt och gjort de lite mer intressant så okej. Men man hörde knappt vad han sa.
Sen var jag på stan, köpte leggins, linne och en t-tröja som var på rea. Roligt att få lite nytt, men dock var det ju bara behövliga bas saker förutom tröjan då. Och den var inte så vidare snygg heller, men billig iallafall.
Jag tror jag fick som jag ville faktiskt, och det är en enorm lättnad. Har fått reda på 2 lättnande saker idag, phu.
Så svar på kommentar: Nä jag ansåg det väl inte som ett pinsamhetstest riktigt kanske. Jag kopierade det rakt av och tänkte väl inte så mycket mer på vad testet hette. Saken är att jag mycket väl ha kunnat skrivit dit svaren på de frågorna. Men det finns folk som läser min blogg som är så nyfiken och som absolut inte behöver veta det. Thats it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0