31

Piggar upp min stämmning lite!

STORA PINSAMHETSTESTEN 2010!



har du pojkvän/flickvän?  Nej det har jag inte
har du haft pojkvän/flickvän? Ja det har jag

har du haft sex? Ja
har du hånglat med någon? Men ja
har du kramat någon? Ja
har du hatat någon? Jaaaa
har du sagt "jag älskar dig" till någon? JA
har du varit kär? Men ja
är du kär nu? Nej
i vem? ...
kan du vissla? Ja de kan jag
äger du en dildo? haha
äger du mer än 5 par string?  Ja
äger du mer än 10 par string? Ja
äger du mer än 15 par string? Ja
äger du mer än 20 par string? Det vet jag inte, jo det har jag
äger du en mascara? Yepp
äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? Nejnej
är du en fjortis? Nä det är jag inte
är du emo? Nej
är du brat? Absolut nej
gillar du vältränade killar? Ja det gör jag väl, men gillar dom väl inte mer än otränade. 
gillar du bad-boys? Det tror jag nog att jag gör, tyvärr.
gillar du tjejer? Ja klart jag gör, har massa vänner som är tjejer.
är du bisexuell? Haha näe!
har du över 10 bhar på dig just nu?  Ne varför skulle jag ha det?
har du nångång tyckt om någon i din ålder? Ja det har jag.
kan du köra skoter? Ja hur svårt är det?
kan du leka apa? Oja.
är du brunett? Så klart!
är du blond?  Nejnej
har du haft svart hår/ har du?  Ja det har jag haft, av misstag. Det såg förjävligt ut!
kan du sätta foten bakom ditt huvud utan att spy? Absolut inte, jag är inte vig!



HELT SERIÖST,
vad har du på dig för underkläder? - Bh och trosor
har du använt kondom när du haft sex? -  Ja det har jag.
har du sugit av någon? Ja
har du runkat av någon? Jo
har någon tagit dig på ett privat ställe på kroppen? Men så klart.
vet du vad oral/anal sex är? Ja det vet jag.
hur många har du haft sex med? De ni!


senaste?
vem fick du sms av senast? Emma Göransson
vem skickade du sms till senast? Samma
vem ringde dig senast? Pappa
vem hånglade du med senast? pass!
vem pussade du senast? Eliaz!
vem kramade du senast? Eva
vem hade du sex med senst? pass!
vad drack du senast? Mjölk

vem var din senaste KK? Men det säger jag inte!
när däckade du sist? Ja du, jag har nog aldrig däckat utan jag ha somnat när jag velat sova :p
är du allergisk mot något? Katter typ
är du porrig? Ja de vet ni väl?
är du sexmonster? Nje
räcker det med pinsamma frågor för dig nu? Är inte så värst pinsamma.



Kommentarer
Postat av: igge

awh, diggar din header fett mycke. söt du e!

2010-04-12 @ 21:36:58
URL: http://iggezz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men vad är det för mening att göra ett "pinsamhetstest" om man inte svarar på en enda av de pinsamma frågorna?

2010-04-13 @ 10:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0