29

Underbart väder det har varit idag, sommaren är på väg och det gör mig fruktansvärt glad. Tänkte göra en ägg röra alldeles snart. Jag måste bara få orken för det jobbiga projektet. Ne riktigt så jobbigt är det ju inte.
Skolan idag gick super bra, kommer klara psykolog B och det är hur skönt som helst!
På onsdag är det 100 dagars, tror det lutar åt utgång. Matilda och Emma tyckte vi skulle käka något innan och ha det trevligt. Det låter alldeles jätte trevligt för mig! :) Vet inte om så många i klassen ska ut. Men det återstår ju att se.
Tänkte slänga upp några bilder sen lovet och kanske lite annat också. Nu när jag äntligen uppdaterar från en data.
Jag och Eva i Stockholm :)
Tijan och jag :)
Jag och Eva surrar :)
Tijan och Eva så fina :)
Tijan :)
Jag ..
Så här glad är Eiaz när mamma ligger och sover, då är tant Diana barnvakt. Det är kul! <3
Eliaz på mosters födelsedag :) Så underbart fin!
Miss independent , ohyes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0