28

Nu är det sista dagen på det sista lovet vi har, känns jätte tråkigt och lovet har gått så snabbt. Har varit 2 soliga dagar nu och jag älskar det. Det ger mig lite extra glädje. Igår var jag med Malin mest hela långa dagen, var ute och gick en sväng, fick även äta hos familjen Håkansson igår. Och det blev årets första grillning :) jätte gott var det, tack för middagen. Efter det gick jag till Krille, och vi åkte upp till Eva. Var där till klockan 2 i natt. Då var jag helt slut. Sov till 12 idag, borde klivit upp tidigare men orken fanns inte. Sen gick jag och Malin ut en sväng på byn. Tillbaka till Eva och Lars så skulle Malin sova ner lill pojken och skulle inte sova själv. Men ja hon kom då inte ner, så efter en timme kanske jag gick. Bra hon får sova :) nu blir det väl snart middag, sen packa. Och njuta av sista kvällen. Sen är det en skolvecka och helg igen. Veckorna bara flyger iväg, ja just det är ju 50 dagars med :) roligt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0