26

Hej hopp. Nu är min telefon lugnt, folket har ringt som på kö. Pratade först med Tijan, sen ringde Daniel och efter det ringde Malin. Jag och Malin har pratat om det spännande livet vi har, eller det vi inte har. Det livet vi skulle vilja ha osv. Det får mig att tänka så sjukt mycket. Jag vill göra något av mitt liv, något bra och något roligt. Det är bara jag själv som kan stoppa mina egna drömmar. Så det är väl bara att ta sig i kragen? Jag borde städa mitt rum också. Rensa garderoben, ja you name it. Hela rubbet borde fixas. Jag sov ju hos Malin i natt, vore mycket trevligare om pojken bara låg åt Malins håll. Istället för att ligga sked med mig och sparka mig på ryggen, slita mig i håret och dra i både kuddar och täcke. Men nu är ju fallet så att hans favorit sida är åt mitt håll. Klev upp vid 10, gjorde ingenting. Men vid 1 tiden tänkte vi lägga oss och vila när Eliaz sov. Men då vakna han. Efter ett tag gick jag upp med honom, badade lilla sjuklingen och diskade medans Malin fick sova. Skönt att göra bra ifrån sig ibland. Måste man inte alltid känna sig som en snyltare som bara kommer dit och äter, sover och stökar till. Imorgon tror jag Malin ska få färga håret på mig, så ska vi titta på miss anka. Pinsam människa. Nej, absolut nej nu måste jag städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0