25

Hålla, nu var det ett bra tag sen jag skrev. I torsdags strax efter 3 kom vi på vägarna mot Stockholm. Vi var framme vid halv 11. Det var rätt drygt att åka dit, men vi kom fram efter lite omständigheter. Haha, lite u svängar och vi kom på rätt väg ut till Lidingö. På fredagen så for vi in till Stockholm och gick på stan, fikade. Hittade ett par skor och armband, sen åkte vi tillbaka gjorde en god middag. Sen tittade vi på film och bara tog det lugnt. På lördagen blev det gamla stan, en sväng ut till Djurgården. Där fikade vi och hade det bra. Sen tillbaka in till stan, vi gick på Drottnings gatan. De tyckte jag mest om. Hittade en "jacka" för 200kr som skulle gått på 600kr ett bra fynd, sen köpte jag även ett linne. Sen åkte Eva hem till hundarna och jag och Tijan gick på bio. Flickan från ovan vart det, inte en jätte bra film men den gick ju att se på. Sen drog vi oss tillbaka till Lidingö. Blev en lång dag. Sen åt vi sen middag och tittade på film och hade mys. Igår låg vi bara och tittade på en och en halv men. Sen åt vi pizza och jag och Eva for hemöver. Har haft en jätte jätte bra helg. Nu måste jag göra någon nytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0