Vilken kväll ..

Igår var jag med Johanna, vi gjorde absolut inget vettigt alls. Vi hade dö tråkigt och ville hitta på något. Men sen tror jag vi fick ångra oss att vi velat ha lite spänning. Ja vi fick något att göra, men obekväma var vi. Det var inte alls så roligt ;p Jag förstår inte varför allt konstigt alltid händer när man är med Johanna, alla sjuka saker händer just då :p haha.. Men vi överlevde!
Snart ska jag till mormor och morfar, ska äta middag där idag. Krille ska också följa med. Sen efter det så ska Johanna hämta upp oss och vi ska till hennes stuga och bada tunna och bara ha det härligt! Få se om det blir nån fler än Johanna, jag och Krille. Sådant som märks, det blir att vi sover där borta också. Så jag ska ta och packa med mig lite saker nu :)

Ha en bra dag det ska jag ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0