Vart inge skrivnign igår ..

Nepp, jag var inte alls på humör för att skriva nått i bloggen igår. Men jag åkte iallafall till Hammarn. Fick även skjuts av Stefan för han var i stan, tack så mycket :) Sem väl hemma så åt vi middag, åkte till mormor och morfar, sen åkte jag upp till Eva. Väl där så kommer Krille och Jimmy och hälsade på. Vi hade jätte trevligt.
Sen idag så klev jag upp 9 för vi skulle på Ragunda och titta på när allt för byn gänget kom med tåget. va inge märkvärdigt alls. Sen for vi runt på Hammarn och handlade va på systemet osv. Hämtade Therese på skolan sen for vi till B-gården och fikade med Marianne och Jörgen. Så ha kommit hem för en stund sedan.

Ikväll ska jag träffa Malin :)
Och imorgon blire födelsedagsfiring och hotellet :)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Men du & jag då?:( när ska vi fira våra födelsedagar tillsammans då?:o

2009-09-27 @ 15:27:02
URL: http://fiifaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0