Trevlig granne ..

Godkväll på er, jag har ju som sagt börjat städa. Men jag har fortfarande inte gjort klart allting. Det ser städat ut nu det gör det ju men jag ska dammtorka handfaten, diska och dammsuga golvet. Det är väl det som är kvar. Men jag tror jag diskar och dammsugar imorgon :)
Jag kan ju berätta för er att jag har inte sån vidare mysig granne. Jag tänker inte gå in på detaljer, men jag kan säga att han syns när han ligger på soffan och grejar men saker jag inte vill se! Hans soffa är vid hans fönster och det är mittimot mitt fönster! Jaja, nog om det. Sånt där vill jag helst glömma. Jag ska gå och fixa badrummet klart sen ska jag duscha. Och sen blire väl en film och sovdax. Börjar ju tidigt imorron.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0