Tisdagar ..

Det är nog den sämsta skoldagen på hela veckan + att jag försover mig på tisdagar. Jag försov mig ju förra tisdagen och kom ca 20 min försent. Idag kom jag 10 minuter försent. Jag vaknade kolckan 7:40, började 8.15 så rätt snabb var jag ju ändå? Tar ju ca 15-20 min att gå också. Jag minns att jag ställde kockan igår så jag skulle kunna znoosa 2 gånger, men jag måste tryckt fel när den ringde imorse.
Inatt drömde jag iallafall att jag fick barn, en tjej var det och hon kunde prata :s Så tur det inte var på riktigt då, för jag vill inte att min bebis ska kunna prata :p och helst skulle jag vilja ha en pojke först, inget viktigt men helst så. :)

Jag har iallafall ätit mat, tittat igenom alla bloggar så nu ska jag vila maten lite sen ut och gå :) Det tycker jag lät härligt. Imorgon har vi ju sov morgon, inte helt fel.
Fick en bild av Malin på lill Eliaz han hade kläderna han fick av oss på sig, jätte fin kille. På torsdag åker jag på Hammarn och ska träffa Malin och lill skrutten. Vi ska laga middag och prata, och det ska bli härligt. För är det någon jag kan prata med så är det just Malin. Med henne flyter allt bara på och man behöver inte tänka till på vad man säger. Synd jag inte har min sladd till mobilen så jag lunde slänga upp bilden på Eliaz så ni fick se hur stilig gossen är. För sladden är ju i Malmö, och där nere hittar dom den inte :( Vet inte ens om jag kan köpa enbart en sladd, men det måste man ju kunna? Kanske dags att kika upp det.

Ha en bra kväll..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0