Städ dags ..

Japp, nu är jag hemkommen från skolan. Det gick bra, och var en rolig lektion på nå vis. Vi fick göra våra egna instuderings frågor. Så gick vi igenom skabb, ringorm, magont och drunkning cykel och eld olyckor. Väldigt spännande och det är ju dånt som är jätte bra att veta. Jag gillar den kursen, man får med sig så mycket nyttigt när det gäller barn och även vuxna.

Nu hade jag tänkt att städa, för alla er som varit här och vet hur litet det är så kan jag säga att det är stort när man ska till och städa. För det tar sån himmla tid. Men men, imorgon hinner jag inte innan Johanna kommer. Så lika bra att göra det nu. Sen får jag se om jag går ut och går en sväng också.

Ne nu är det bara att sätta på bra musik och börja röjja :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0