Söndag ..

Igår orkade jag inte skriva i bloggen, var för trött och kände mig inte motiverad. Kan ju berätta lite om fredagen:
Linda kom hit, vi gjorde oss klara, käkade middag, drack lite. Sen tod vi bussen till björkbacka, va där nån timme. Sen drog vi på gamla teatern. Det var inte så mycket folk, och det var jätte trist. Tycker synd om dom som lagt ner så mycket tid och fixat dit artister. Ja det var tråkigt att det inte kom mer folk. Där hade jag inte så roligt, men det funkade ju. Sen skulle jag Linda och Tijan dra. Vi gick och träffade lite folk sen stack Linda och Tijan, mötte upp Tijan igen och skulle på donken men väl där stack Tijan igen och jag stod där själv. Så jag började gå hemöver och mötte då upp Emil och de gänget igen, så jag fick skjuts hem. Det var min kväll.

Igår låg jag nästan bara i sängen, tittade på 3 filmer. Var även ute och gick en kort sväng, kände att kroppen behövde luft. Idag händer ingenting heller, ska väl ta och städa undan lite. Ångrar att jag inte for till Hammarstrand igår, så jag slipper vara själv. Men jag klarar mig.
Har inte så mycket mer att skriva om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0