Sliten ..

Hallå hallå. Idag började dagen klockan 10, klev upp vid 10 i 9. Var på skolan i tid och slapp stressa till skolan ännu skönare. Hade psykologi B då, sen åt jag ocg Linda på tacobar. Väldigt mumsigt.. Sen vart det dans. Gick och handlade och kom hem vid halv 4.. Sen har jag gjort svenska uppgiften som ska vara klar imorgon, eller jag har 4 frågor kvar så det tar inte så lång tid. Jag är jätte trött, skulle kunna somna på en gång bara jag la huvudet på kudden och slappna av. Men nej, det går inte jag hoppas på att tröttheten sitter kvar så jag faktiskt kan få somna tidigt ikväll, annars vänder det ju alltid så vid 9 - 10 är man pigg igen.
Jag ska iallafall äta något snart, ska ta bort nagellacket, gå ut och gå, duscha och göra klar dom 4 sista frågorna. Så jag har ju det jag gör så jag inte somnar!

Idag är det exakt 2 veckor tills jag fyller år :)
Nu åter till maten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0