Sanknar <3

Satt och läste igenom min blogg nyss, och där var så klart en massa inlägg. Massa inlägg från när jag och Jimmy var mycket med varandra. Gud så jag saknar den tiden, fan vad roligt vi hade. Massa oth kvällar, rummy kvällar, vi sprang runt på stan och köpte julklappar, vi var uppe på lill änge och kände oss så vuxen :p Och alla kvällar vi har pratat om kärleksbeskymmer. Du var en mes och jag sa åt dig vad du skulle göra :p Jag saknar verkligen det, mycket är mitt fel. Man blir för upptagen med annat skit, sen har det varit sommar och ja.
Men den tiden saknar jag jätte mycket iallafall <3 kärlek till dig!!

Jag och pajasen <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så förbannat söt !:) sankar det oxå som fan ! ska ta tag i de där igen ju !!:) kärlek till dig godnatt<3 mes är lite korkimäki de;)

2009-09-10 @ 02:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0