Picks ..

Nu tänkte jag äntligen ladda upp lite bilder. Jag har även suttit lite med photoshop, jag kan ingenting så det jag har gjort är standard :p men det blev ändå fint :) Gjorde en på min älskling som för övrigt får komma hem imorgon ;D Bästa födelsedags presenten jag har fått, så han kanske jag träffar i helgen eller så blir det nästa. Så gjorde jag 2 bilder till Malin en på henne och Eliaz och en på bara Eliaz. Men jag tänkte att jag slänger upp dom bilderna få se om jag finner någon annan fin. Åh jag är så glaaaad!

 
Älsklingen :)


Malin & Eliaz :)


Och söt Eliaz :)


Jag & Linda :)

Snart ska jag föna och volyma håret :) Så är det bara att fin justera imorgon bitti.


Kommentarer
Postat av: Linda

Love you !

2009-10-02 @ 11:31:05
URL: http://lindawinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0