Omöjligt ..

Har försökt att kolla priser och så på gym i Östersund, men ingen sida har en prislista! Inte vad jag hittar ialafall och det stör mig hårt. Ska man behöva gå på varje ställe och titta det?
Jag måste få kroppen att komma igång nu, jag måste verkligen det. Har ju dans nu så kroppen få komma igång lite iallafall, men jag vill göra nått mer än det. Dansen är bra för kroppen för det är inte bara dans utan en hel del mag och arm träning också. Trodde ärligt att det inte skulle vara så jobbigt som det verkligen är, men det är bara bra.

Idag har det inte hänt mycket, hade psykologi B från morgonen och dans efter luch. Sen kom jag hem, kikade lite på datan. Sen halv sov jag i en halv timme, känner mig inte så pigg alls. Fryser, har en himmla magvärk och ont u huvudet. Så jag ska verkligen försöka sova tidigt idag. Det är trots allt en hård dag imorgon. Religionskunskap från morron, sen sammhälle, svenska och sist skapande. Det är tur vi är "lediga" på fredagar.
Nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det film och en tidig kväll.

Här är en bild på min mysiga kofta från VILA..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0