Ny dag nya tag ..

Ja det är väl så det sägs? Igår hade jag en dålig dag, bråkade med Daniel. Var inte alls på humör och det ska man väl inte vara alla dagar heller.
Imorse hade jag ställt klockan på halv 11. Vaknade vid 9 och var pigg, men jag tvingade mig själv att somna om. Klockan ringde och efter bara nån minut så ringde Malin. Pratade med henne tills jag märkte att det verkligen var tid att hoppa i duschen om jag skulle hinna på skolan i tid. Ska träffa Malin och söta Eliaz i helgen också. Jag och Malin ska fixa lite saker.. Skolan gick för övrigt jätte bra. Är så skönt att jag börjar tycka den är rolig, men det hade väl kunnat kommit lite tidigare och inte nu sista året.
Jag är trött och jätte hungrig. Ska snart gå på ica och handla, ska handla så jag har saker till nästa vecka så slipper jag det då. Sen så får det bli nått enkelt att äta idag. Orkar inte med massa diskm och det är ju inte direkt så roligt att stå och göra mat i en halv timme åt mig själv sen är den uppäten på 10 min :p

Bara en dag kvar nu, det ska väl funka? Sen far jag hem, jag längtar faktiskt :) Saknar alla hemma.

Haha snygg min va? Söt proppen. Och vet du malin? När vi ses vill jag ha en bild på er tillsammans :D Eller vill jag ska ha!!



Kommentarer
Postat av: Malin

Vi få nog se hur de bli med den drömmen :P

2009-09-23 @ 16:20:06
URL: http://mahanali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0