Längtar ..

Nu har jag städat, damsugit, diskat, tagit bort nagelckaet och duschat. Skönt att det är gjort iallafall, men då ska jag måla naglarna, noppa ögonbrynen, handla mat, färga håret, laga mat och fixa mig :p Linda är väl snart på väg hit, jag vet inte om det är smartast att vi går och handlar först. Jag tror nog att det är det bästa att ta itu med, sen kan vi göra allt i vår takt hät och slippa ut. Sen så får vi se om Ida kommer och äter eller inte, hon har blivit sjuk. Så hon visste inte om hon orkade komme och äta. Men ut ikväll skulle hon, stackarn.
Nu ska jag noppa ögonbrynen :)

Jag tycker det är konstigt att det inte gick för mig, men för andra går det. Sånt går inte in i min hjärna, men det handlar väl om vad man vill och inte.
Ikväll ska jag ha en så sjukt rolig kväll, jag ska inte bry mig i nått utan bara tänka på mig själv. Blir det bråk så orkar jag faktiskt inte springa runt och fixa allt, utan ikväll ska jag ha kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0