Kvällen ..

Eva kom hit en stund på kvällen, vi åt inget för det vart så sent. Men besök fick jag. Sen skjutsade hon mig så jag fick köpa snus, jätte snäll tack :) Vi pratade om det ena och det andra, pratade om sånt som man inte kan prata om med andra. Sånt som bara vi ser och stör oss på. Så måste det få vara nån gång också. Kul att ses iallafall!! Sen hoppade jag in i duschen och efter det fastnade jag vid datan. Jag tänkte ringa Daniel nu, sen försöka sova. Jag känner att imorgon blir en mjukis dag, men mjuka sköna kläder och uppsatt hår :) Vi slutar vid 11 imorgon. Så får se om jag åker till Hammarstrand över dagen för att reda ut lite saker som jag inte är bekväm med.
Nepp Daniel var på listan nu ja, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0