Jätte trevlig kväll ..

Igår hade jag det riktigt trevligt.
Middagen hos mormor var underbar, sen kommer Johanna och hämtar upp mig och Krille. Vi hämtade våra saker och åkte upp til Johannas stuga. Väl där så kommer jag på att jag glömt min dricka. Yippie? Så då tod vi och for ner på Hammarn igen. Hämtade min dricka och hämtade även upp Moa. Sen for vi tillbaka och drack lite, spelade tv spel sen blev det till att bada. Till en början var det varmt och skönt i tunnan ca 35 grader men et steg och steg och till slut klarade ingen av att sitta där nå mer. Då var det ca 45 grader. Sen hände inte så mycket mer, Krille var jätte trött så jag och han gick till lill stugan och Krille somnade med en gång :p Kom hem nu för en stund sedan. Har haft en riktigt bra helg.
Jätte roligt att umgås med Johanna i helgen och en trevlans kväll igår :)

Nu ska jag trava lite ved åt mamma, och tända upp. Sen ska maten vara klar när dom kommer hem vid 5. Så blir det bussen hem till staden klockan 8, åh jag vill inte!!
Få se om jag hinner träffa Malin innan jag far med bussen också.
Jag glömde kameran hemma igår så inga bilder sen igår tyvärr.


Kommentarer
Postat av: Moa

Så kul :)

2009-09-13 @ 15:54:23
URL: http://moehoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0