Jaha ännu ett fall ..

Nu har jag fallit ner igen, jag kan inte förstå att detta är sant. Att vi ska plåga oss igenom samma fas igen, hur kommer det här att gå? Kommer jag att orka eller är det så att allting kommer att brista? Det blir alltid samma sak, nästan samma tidpunkt också. Jag behöver inte det här just nu, men det är ju så att du kan behöva detta. Tänk om du kunde sluta vara så arg (jag förstår dig att du är det, de är jag med) men det blir absolut inte bättre. Det kan istället gå åt det sämmre hållet.
Det är slut på ord, men tankarna sommnar alldrig.



Min prins som jag älskar mest, vi har funnits för varandra i 3 år 1 månad och 17 dagar, 1118 dagar och 26932 timmar. Jag saknar dig Daniel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0