Hur trött som helst ..

Jag är jätte trött, skulle verkligen kunna sova en stund. Men är det värt det klockan är ju som halv 5? Jag kunde inte somna inatt, när man ska till att sova blir man hur pigg som hekst vilket är något jag verkligen hatar! Har börjat sovit så konstigt också på senaste tiden, drömmer otäcka drömmar och vaknar stup i ett och då känns det som att jag aldrig har somnat. Undra vad detta beror på, har ju varit så under 2 veckor nu. Men det är dock bara när jag sover själv. Imorse så var jag på skolan i tid! YEY. Var till och med på skolan 5 min innan vi började, så jag är stolt över mig själv. Dagen gick bra, men har varit trött hela tiden.

Nu är det bara 2 dagar till sen är det helg, så på torsdag åker jag till Hammartsrand. Ska träffa Eva, vi ska göra en skoluppgift. Tur jag har dig, tack! Sen ska jag och Johanna hitta på något också, och på lördag så ska vi fira min födelse dag eftersom den är på måndag och då är jag tillbaka här. Sen så vill jag träffa Malin och Eliaz också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0