Hemkommen ..

Jag kom hem till min lilla lya för en liten stund sedan. Och guud vad skönt det var :) Som jag trodde så lekte vi alla lekar som vi i grupper hade skrivit om. Så det var väl ca 6-7 lekar. Rätt roligt att inte behöva sitta i klass rummet hela tiden. Och underbart väder är det ju idag också. Vi slutade vid 11.15 och då kom Tijan och Lawan på skolan. Jag och Linda hemtade våra saker, sen gick vi ner på stan mötte upp Ida så gick vi och åt lunch på ragnars. Sen gick vi på vila. Jag köpte en jätte söt mys kofta. Så glad är jag för den.
Idag händer ingenting, jag får se om Linda kanske kommer och färgar mitt hår. Beror hur hon orkar och vill som. Skulle vara snällt iallafall.

Jag längtar tills imorgon. Alkoholen är fixad så nu är det bara att röja loss. Jag, Linda och Ida bestämmde att vi skulle äta nått tillsammans hemma hos mig. Haha, jag låter gästerna sitta vid borde så sitter jag på sängen, för så stort har ju jag det :p Men det duger ju, vi får det ju mysigt iallafall. Så ska vi fixa oss och sånt där. Sen får man se hur kvällen börjar och slutar. Men ska iallafall bli roligt.

Nu ska jag sova en stund, är så trött. Det spelar ju ingen roll nu heller för är ju ledig på fredagar :) Eller vi får en svenska uppgift hem varje vecka, eftersom vi endast har svenska på fredagar. Tycker det var snällt av vår lärare :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0