Helt utanför min plan ..

Min plan för i kväll skulle ju vara att packa och diska undan eftersom jag åker imorgon. Men då man har saker man måste göra då får man alltid nått annat att göra. Men när man inte ha nått att göra ja då händer ingenting. Har iallafall pratat i telefon i över 2 timmat ikväll. Alltså från 7 till ca 9. Men då har jag pratat en halv timme med Malin, över 1 timme med Johanna A och med Daniel och mamma. Nu kan jag säga att det är skönt att inte måsta hålla i en telefon. Nu måste jag skynda mig att diska undan, visst de är bara 3 saker :) sen packa färdigt allt, små packade ju under tiden jag satt i telefonen, men jag kan inte konsentrera (stavning?) mig på 2 saker sammtidigt.
Jätte kul att prata med Johanna, allt för långt ifrån praten. Kul att prata med Malin också, men blir ännu värre prat imorgon kan jag tänka mig :p

Efter jag gjort klart detta ska jag lägga mig och se film om det inte blir allt för sent. Godnatt !

Så här blev mitt hår efter jag färgade det iallafall :) Väldigt fint tyckte jag de blev..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0