Helgen ..

Min helg har varit jätte bra, hur roligt som helst att Johanna var här. Och det kommer bli fler helger, jag ska ta och fara till henne också. :) I torsdags när hon kom så åt vi god middag, vi tittade på film. Även Jimmy & Jimmy kom hit och tittade med oss :) myspys..
I fredags gick vi runt på stan, Johanna shoppade som aldrig förr. Jag köpte bara en tröja, en bh , ett par skor och puder så nu är jag pank, för dyrt puder de där för mig igentligen. Sen åt vi middag på kina, super gott.
Igår så åkte vi på willys handlade, åkte på stan och fixade lite saker. Kom hem, duschade och gjorde oss klar för utgång. Kom ner till Jimmy & Jimmy satt där ett tag sen åkte vi vidare till frösön. Hade en jätte rolig kväll, sen så gick jag, Johanna och Jimmy P hem till mig och sov. Jag har sovit underbart gott inatt, vet dock inte hur Johanna och Jimmy sov, för de fick dela på tältsängen ;) haha..

Jag förstod att de där var om mig, och snälla kära nån man kan inte driva längre. Hahaa , man kan verkligen inte det. Men tyckte blicken var lite rolig, varje rörelse man tog. Undra vart människan hade fått blängsyltan ifrån, skulle vilja testa det jag med ;)

Tänkte lägga upp lite bilder sen igår :

Johanna & JimmyP :)


Johanna & jag :)


JimmyP & JimmyH


Jag & Martina :)


JimmyH & jag :)


Johanna & JimmyP :)


Johanna, JimmyH, jag & EmmaG (Mev vad gör ni Johanna & Jimmy? :D haha)
'

Nu orkar jag inte lägga upp fler bilder :)
Jag saknar min Daniel, och jag älskar dig i massor :)


Kommentarer
Postat av: Sabina

och jag fatta att det där va om mig, så kvitt då ;) Blicken jag fick på kebabbaren va inte heller så dålig, haha! I vilket fall som helst tycker jag det va töntigt ni inte ville komma hit innan jag gått. Man skaffar sig en egen uppfattning innan man dömer människor!

2009-09-21 @ 19:54:18
Postat av: Sabina

aja, skitsamma med lägenheten.. Förstår ändå inte det roliga när du "drev" i G3-kön, jag tyckte inte det var roligt, bara irriterande, Jimmy tyckte inte det var roligt, men jag vill jättegärna höra vad du tycker skulle vara roligt med hela grejen?

2009-09-21 @ 23:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0