Hårddisk ..

Jag pratade med mamma förut idag och frågade henne om jag kunde få en hårddisk i födelsedags present. Och det gick hon med på :) Det känns jätte skönt faktiskt, ha velat haft en länge men ja inget har hänt. Så till veckan tror jag att jag tar och köper en, jag måste ju köpa den för mamma kan ju ingenting om sånt där.
Jag har laddat hem ca 10 filmer sen igår, och jag har tittat på en hel hop också. Men sparar några filmer till helgen så jag och älsklingen har nått vi kan se. Det är härligt att det går rätt fort, visst vissa är större än dom andra men tar ca 30 minuter. Det är helt okej för mig.

Jag ska snart hoppa in i duschen. Imorgon är det dans igen och jag längtar faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0