Hammarstand ..

Nu har jag kommit till Hammarstrand, jag och mamma har ätit och pratat. Therese är hos en kompis. Jag tog 10 över 2 bussen istället. Så kom hem vid 4a tiden. Blev ingen middag med Malin idag för hon blev bjuden på mat av Zanna. Men då slapp ju mammsen äta själv :)
Nu har jag iallafall fått ett svar på min orohet igår. Och nu känns allt bra, det kommer inte hända en gång till. Daniel kommer inte ikväll, ovanligt va ? Han kommer imorgon, som det ser ut nu iallafall. När Malin ätit och sånt så ska vi träffas. Ska bli roligt. Men nu har jag inte så mycket mer att tilllägga. Eller jo på ussen så var det en som snarkade hela vägen från Östersund till Stugun. Det tyckte jag var väldigt irriterande. Men inget stackarn kan rå för :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0