Godmorgon ..

Godmorgon allihopa.
Vaknade kring halv 11 och har bara tagit det lugnt. Jag gjort mig klar och fikat. Så skönt när man inte behöver stressa. Så nu är det 1 timme och 15 min kvar tills jag börjar vilket känns skönt. Då kan man sitta och njuta en stund. Måste väl gå 20 över 12, då behöver jag inte skynda mig och kan gå i min egna takt.

När jag kommer hem måste jag diska, sen kanske plocka ihop lite. Sen vet jag inte vad man ska hitta på. Borde ju vara super om man gick ut och gick en sväng också. Få se hur allt blir.

Jag tycker det är så konstigt, så konstigt. Jag kan inte förstå faktiskt.
På fredag kommer älsklingen igen.
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: johanna-Ottiliia

Hej! vi hade det jätte bra måste jag säga.

Ja det är billigt men detta köpte jag i Bankok där det är lite dyrare, din klocka ett av linnena blev kvar här i all hastighet när krille skulle hem idagen efter och de var att packa upp allt osv, jag skulle ha ringt dig men du vet hur det är..

Allt blev 430 svenska kronor tillsammans. Ber om ursäkt om du blev missnöjd, själv hittade jag ingenting för även jag tyckte att priserna har stigit. Älskar dig med! ( men jag sa till krille att hälsa dig att allt kom inte med? )

2009-09-02 @ 13:11:00
URL: http://ottiliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0