God kväll ..

Som sagt så skulle jag ju ner till Malin efter hon hade ätit klart hos Zanna. Så nån gång vid halv 7 hörde hon av sig att dom ätit klart. Så då traskade jag ner till Zanna först eftersom Malin ammade Eliaz. Och det är helt sjukt hur stor Novalie hade blivit och hur stor Eliaz också blivit. Som vanligt går tiden alldeles för fort. Vi gick iallafall vidare till Malin och pratade på om allt som hänt i allmämhet och mellan oss. Och det är en skön lättnad och allt känns så mycket bättre nu, bättre än innan. Det behövdes verkligen att vädra luften om man säger så, det var nyttigt. Trodde det skulle bli svrårare att prata om allt än vad det var. Fast det var allvarliga saker så skratta vi. Kan inte mer än att säga att man är sig själv i Malins närhet. Tog inte med mig kamera sladden till Hammarn så kan tyvärr inte lägga upp nån bild på Eliaz, men han är så fin och jag är förälskad i honom. Han låg på soffan brevid Malin och jag bara tittade på honom, han var så underbart fin :) Dom är så söta när dom är tillsammans!!!

Nu ska man väl bara invänta john blund, skulle vara skönt att somna tidigt efter natten. Ska ställa klockan också, för jag får inte vända på dygnet nu när jag var vaken så länge inatt. Sen så får vi se om Malin behöver någon hjälp imorgon, skulle vara kul att få finnas till. Men då är ju Eliaz dock inte van vid mig och jag är inte van vid honom. (men någon gång måste ju vara den första) Det är så svårt när man bor i stan och stannar där en del helger. Det är synd, för jag vill kunna vara trygg och lugn när jag är med honom. Vilket jag inte är nu, nu är jag som en stel pinne och frågar Malin precise allt :p Men så ska det vara från början, och för mycket intiativ ska man inte ta heller :p

Ne godnatt bloggen, min dag har varit UNDERBAR!
PUSS   ♥ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0