God kväll ..

Jag har inte haft något sug till at skriva idag, jag vet inte alls varför. Men men, nu kände jag mig mer motiverad. Idag var det skola då som alla andra dagar, och vet ni vad? Jag försov mig idag med, hur är det möjligt? Vaknade inte ens av väckarklockan. Utan vaknade och hittade inte mobilen, ne den var in lindat i tecket. Men jag kom ju på skolan ändå. På skapande lektionen idag gjorde vi glasunderlag. Jag lägger upp en bild på dom 2 jag gjorde :) Sen efter skolan träffade jag upp Emma, jag skulle på kicks och köpa puder, men kom inte ihåg vilket nr jag hade på den och hade inte med mig kicks kortet heller. Så får ta det imorgon då kanske. Sen så gick vi och åt, satt och pratade en hel del. Sen så gick jag hem.
Väl här hemma har jag inte gjort nått, tittat lite på datan, tittat på en film så har jag pratat med Malin. Nu hade jag tänkt titta på idol på webb-tv sen sova.

Jag och Johanna bestämde igår att hon skulle komma hit i helgen :) Så det ska bli skit roligt, hon kommer redan på torsdag. Så på fredag följer hon med mig på skolan (vi ska bara se en film, sen sluta), sen drar vi ner på stan och strosa på. Sen hade vi tänkt oss middag och bio :) Det låter väl jätte bra va ? Det tycker iallafall jag! Sen om tiden finns så ska vi kanske träffa Malin en stund som kommer in till stan, då skulle ju helgen inte kunna bli bättre.

Nu tänkte jag lägga upp bild på Eliaz som jag tog i torsdags, bättre sent än aldrig.

Så söt så lilla Eliaz:)


Han posar redan nu han, hur ska det då bli sen? :)


Här är mina 2 glasunderlägg som ska föreställa löv. Rätt fina ändå va?


Nu blev det ett ganska långt inlägg, jag som brukar klaga på Malin :) Godnatt på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0