Funderingar ..

Åkte med 8a bussen till Östersund ikväll, när jag kom fram så var det bara att hoppa in i duschen så jag skulle hinna innan klockan 10. Nu ligger jag i sängen och ska snart försöka sova. Blir en tidig morgon imorron. Ska komma i tid!

När jag satt på bussen funderade jag väldigt mycket, det var skönt på nå sätt att sitta i bussen. Det var lite folk och alldeles mörkt. Tankarna bara snurrade, runt och runt. Men tankarna är inget jag tänker dela med mig av.

Krille kom förbi en sväng idag :) Alltid lika trevligt. Mamma har ju varit i på dollar idag och hon hade med sig en banan rulltårta till Krille som han älskar :D Haha, glad blev han. Förut köpte mamma alltid med sig den till gammfamma för hon älskade den, men nu sover ju hon och då köpte mamma till Krille ist:)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Men, Diiaaaaanaaaa!! :( Du ska ju följa med ut på lördag!! :(

2009-09-29 @ 20:42:07
URL: http://fiifaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0