En bra dag på skolan ..

Skol dagen gick jätte bra idag, kanske för att vi börjar så pass sent. Slutade vid kvart över 3. Vi fortsatte att gå igenom smittor och barn sjukdommar, om löss och mask också. Det är lite äckligt att veta. Men som sagt jätte bra att veta detta. Sen var jag och handlade lite. Men i övrigt hoppas jag att min dag kommer sluta bra också. Är ju inte helt säker på det, kan inte vara säker förren jag får prata med Daniel. Men har har inget batteri på telefonen så jag börjar bli irriterad för jag måste få höra hur det blev nu.
Imorgon åker jag hem, ska bli skönt att komma hem efter 2 veckor här, eller blir det 3? Jag vet inte riktigt. Ska väl snart göra nått att äta, det blir korv och makaroner idag. Sen måste jag packa det som jag ska ha med mig imorron för vi börjar kvart över 8 så jag har ingen lust att göra det imorgon bitti.

Igår beställde jag lite saker från H&M, tänkte lägga bilder upp det jag beställde.

Denna var det rea på bara 69 kr eller nått, vet dock inte om det passar för det fanns bara st 38. Annars är det ju bara att skicka tillbaka.


Denna var också på rea

En mysig kofta

Och den här beställde jag åt mamma, hoppas hon kan ha den och gillar den jag tyckte den var fin och skulle passa henne.

Så det var det jag beställde.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0