Bra kväll..

Ikväll ha varit en sån verkligem mig själv kväll, har ju varit själv flera kvällar. Men idag bestod det ju av sex and the city, ja som jag skrev innan dom 2 sista avsnitten och filmen har jag sett. Grina lite skrattat och bara varit mig själv. Häärligt :) Man borde försöka sova snart, även fast man är ledig imorgon så har man saker att göra.
Jag ska noppa ögonbrynen, måla om naglarna, handla mat, ducha, städa och ja vet allt.

Tänkte bjuda på några gammla fest bilder:

Jag och Linda :)


Jag och Malin, väldigt länge sedan.


Emma och jag, väldigt suddig bild och gammal, men tittar man noga ser hennes ögon farlig ut :p


Nu ska jag rensa datan lite :)


Kommentarer
Postat av: emma

haha den där bilden kommer jag inte ens ihåg:D

2009-09-05 @ 12:09:04
URL: http://saema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0