Blandade känslor..

Idag började vi 8.15 och jag var i tid :) Skolan har gått bra idag. Jag vet inte vad det är om vi har bättre lektioner eller om jag börjar bli mer vuxen. För mer och mer börjar bli intressant. Det är ju hur bra som helst eller hur?
Men under sista lektionen så fick jag ett så oväntat och lessamt sms. :( Men det är ju bara några veckor men jag kommer sakna dig ändå, på ett annat sätt. Men självklart alltid lika tråkigt att detta ska hända.

Men Johanna är iallafall på väg till mig nu :) Det ska bli super kul, och mysigt kommer vi ha i min lilla lägenhet. Haha, det är ju pinsamt litet. Men både jag och Johanna är ju liten så det ska ju funka. Hehe. Hon lär ju komma snart inte mer än 20 minuter iallafall. Så som den damen kör :p När hon kommer ska vi göra mat fläskfilé :) Väldigt gott.. Sen ska vi titta på film och bara ta det lugnt. Kanske att vi går ut och går en sväng också jag vet inte.

Ne nu ska jag titta klart på internet innan hon kommer.
Älskar dig Daniel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0