5 avsnitt ..

Nu har jag bara 5 avsnitt kvar på sex and the city, det tycker jag känns tråkigt. Det är ju så himmla bra, och ännu bättre för mig som inte ha några tv kanaler. Men det kommer ju en sex and the city movie 2 våren 2010 tror jag den skulle ha bio premiär. Då ska jag tala om att då ska jag gå, då måste Carrie få barn :p

Så har jag diskat, tog inte så lång tid. Det ser ut som att det är så mycket disk men i själva verket är det faktist inte så mycket. Det är bara för att min diskbänk blir så full på noll tid.

Jag längtar till på fredag då är det ju The Norrland invasion här i Östersund. Jag måste säga att har ni möjligheter så kika in på gammla tingshuset. Från 4 till 22 är det gratis och alla åldrar kommer in. På kvällen är det för dom som är 18 och uppot. Jag tror det kommer vara jätte bra. Jag Linda och Ida ska ut på kvällen iallafall, men kan noh hända att vi går och kikar på dagen också. Det är ju Idas kille som har ordnat detta. Så gå dit vettja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0