Värt ..

Ja har känt hela helgen att jag inte vill åka in till stan, också kände jag att jag inte tyckte det var sån stor ide när vi bara skulle gå 2 och en halv dag. Men åkte ändå in imorse med 8a bussen. Har haft full dag idag. Men på lunchen så skulle jag upp till Fredrik för att få skriva ut 2 uppgifter så säger han att vi inte har han heller imorgon eller på torsdag.. Nähä?? Ne då börjar vi alltså 8.15 imorgon har prov sen har vi 2 lektioner med Magnus på torsdag. Ännu mer värt att åka. Vi har ju egentligen lektion på fredag också, men skrev och frågade Britt-Inger om jag kan få vara ledig. Det tror jag nog att jag får. Sen är ju torsdagen ett hinder. Men om jag pratar med Magnus imorgon så kanske han kan vara förstående och ge mig uppgifter ist, jag hoppas han är snäll.

För jag har ingen lust att sitta här och mögla när jag kan komma hem och ha folk om kring mig.
Ikväll/idag ska jag plugga till provet, sen tänkte jag fixa några uppgifter också. Så blir en riktigt pluggdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0