Tappat lusten ?

Känns som jag tappat lusten till att skriva. Men tänkte ta mig ett ryck för i helgen får jag se hur mycket tid jag har.
Igår var den en fullspäckad dag kan man ju säga, först så var vi hos tant Klara, sen träffade vi Malin, gick och åt, åkte till mormor & morfar och hälsade på, sen gick vi ner till Malin och spelade kort. En väldigt härlig kväll.
Idag så gör vi ingenting, jag tvättar. Vilket behövs kan jag lova. Sen så ska vi ner till Malin. Jag ska sova där i helgen, ikväll ska vi vara barnvakt åt Novalie för Zanna jobbar. Sen ska alla sova där inatt, mysigt :)
Imorgon kommer Jennifer = trollet till mig och Malin. Hon ska också sova över. Jag tror Natalie skulle komma och käka och så med :)

Idag åker min älskling hem, vilket är tråkigt :( Kommer kännas konstigt att inte vara med honom.

Nu ska jag gå ner till tvätten, ha en underbar helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0