Ström avbrott ..

Vid 7 tiden satt jag vid datan, mamma och Therese var uppe. Så släcks allting, mamma och Therese kommer ner. Och vi ser att det är mörkt hos alla grannar också. Så skrev Krille till mig, och dom hade också ström avbrott. Morfar ringde och berättade att den säkert var någon som grävt av en sladd. Sen singde han igen och då hade dom ringt ner honom och det var som han trodde. Vi var strömlös i 1 timme. Va ganska mysigt ändå, men blev less rätt fort. Vilka duktiga arbetare måste jag säga.

Ha gjort klart ett till arbete idag så 1 och en halv kvar nu då :) Skönt det. Sen har jag suttit vid datan, Therese ha ju hittat ett skit roligt spel som jag suttit med jag vet inte hur länge. Alldeles för länge iallafall.
Imorgon åker jag vidare till Kramfors till min bebis, kanske åker med Johanna till Sollefteå. Skulle ju vara alldeles perfekt det.

Tänkte lägga upp lite bilder :)

Krille & Eliaz :)

Eliaz :)

Min snygga älskling, älskar dig hjärtat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0